niedziela, 22 październik 2006 |
PSD Extra nr 2
W numerze:
Pędzlem i selekcją-malowanie w Photoshopie Bazgroły-prosty sposób na chwytliwą kampanię Triumf samuraja-o logotypie i key visualu Stworzenie visuala do kampani reklamowej Krzyk?-reinterpretacja obrazu dla potrzeb reklamy Procentowy udział czerni w czerni Kompozycja świątecznych bombek na plakacie reklamowym Subiektywny dekalog projektowania outdooru Test konsumencki monitorów dla grafików Recenzje książek "Zrozumieć Color Management" i "Profesjonalne zarządzanie barwą" Rzuciłam bo przykleiłam-kampania multimedialn Retouching produktów-eliminowanie niedoskonałości Profesjonalny retusz twarzy-jak to się robi naprawdę Oprawa wydarzenia specjalnego-wizualizacja dekoracji Dzień z życia małej agencji reklamowej Galeria-prace agencji IQ Marketing Słowa zamknięte w obrazie-felieton FAQ-najczęściej zadawane pytania Szybki wywiad z grafikiem-Ryszard Kruk z Saatchi&Saatchi
|